Maandag, 12 oktober 2015. - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Wim Willems - WaarBenJij.nu Maandag, 12 oktober 2015. - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Wim Willems - WaarBenJij.nu

Maandag, 12 oktober 2015.

Blijf op de hoogte en volg Wim

12 Oktober 2015 | Nederland, Wijchen

Afgelopen nacht vaak wakker geweest. Toch wel spannend zo’n grote reis. Enne…………. na acht weken zie ik m’n meissie weer!
Alles verzameld en ingepakt. Laatste check. Vanochtend nog wat berichtjes ontvangen van deze en gene. Marja en Mandy nog even op bezoek gehad.
12:45 uur, ik ben er klaar voor. Nog even wachten op Lisan en Mitch, zij brengen mij naar het station in Nijmegen. Op naar Nijmegen en om 14:57 uur de trein naar Schiphol.
De trein is op tijd vertrokken. Lekker relaxed reizen naar Schiphol. Om niet te vergeten. Ik heb van Booy nog een boekje en van Lucienne nog een brief gekregen om aan Jolanda te geven.
Bij aankomst op Schiphol heb ik direct de bagage ingecheckt en ben door de controle gegaan. Heb daarna wat gegeten en vooral mensen bekeken! Boarding op tijd. Op naar Parijs. In Parijs aangekomen werd ik aangesproken door een Duitse studente, die had gezien dat ik naar Johannesburg doorvloog. Zij sturdeerde in Leeuwarden “Toerisme” en ging in Port Elisabeth haar vriend opzoeken. Zij was al diverse keren op Johannesburg gevlogen en heeft me in Parijs fijn door het he gebouw geleid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijchen

Wim

Actief sinds 02 Maart 2015
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 7163

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2015 - 08 November 2015

Zuid-Afrika 2015

Landen bezocht: