Dinsdag, 13 oktober 2015. - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Wim Willems - WaarBenJij.nu Dinsdag, 13 oktober 2015. - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Wim Willems - WaarBenJij.nu

Dinsdag, 13 oktober 2015.

Blijf op de hoogte en volg Wim

13 Oktober 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Om 10:00 uur geland met de A380 in Johannesburg. Wat een mooie ervaring om eens met een A380 te vliegen. Het was wel een lange vlucht, in de nacht, met hazenslaapjes. Wel goed verzorgd.
De luchthaven in Johannesburg is uitgestrekt, gebouwen schoon, het lijkt niet zo druk.
Op zoek naar de Meet & Greet. Zocht naar een dame, maar het degene die ik moest ontmoeten is een man. Dus het duurde even voor ik hem gevonden had. Korte uitleg gekregen. Laat geen spullen zichtbaar achter in de auto, scherm je pincode af, zet je auto op een bewaakte parkeerplaats. Er zijn parkeerplaatsen waar tegen een “tip” op je auto wordt gelet. Rijdt niet links tegen de gele streep!. Tank ongelood 95. Tankstations zijn bemand en hebben vaak shops.
Verder geen vragen meer, dan op naar het auto verhuur bedrijf. En wat schetst mijn verbazing, er staat een gloednieuwe BMW 318i voor ons klaar (11 km op de teller).
Nu even eten en wachten tot 15:00 uur, dan komt mijn schatje!!!