Donderdag, 29 oktober 2015. - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Wim Willems - WaarBenJij.nu Donderdag, 29 oktober 2015. - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Wim Willems - WaarBenJij.nu

Donderdag, 29 oktober 2015.

Blijf op de hoogte en volg Wim

31 Oktober 2015 | Zuid-Afrika, Addo

Vanochtend, na het ontbijt, nog een Nederlands stel gesproken die een tour deden van Kaapstad naar Johannesburg. Zij waren al op een aantal verblijfslocatie geweest die wij ook aan doen en gingen naar een aantal locaties die wij al hadden gehad. Zo kwamen zij ook vanaf de locatie waar wij nu naar toe gaan “Chrislin’s B&B” in Addo. Even zo’n kleine 250 kilometer rijden vanaf Cradock, Op tijd vertrokken. Het is weer lekker warm. Het eerste deel niet zo interessant. Warm, droog uitgestrekt, veel wegwerkzaamheden. Dan gaan we de “Elephants Pass” over en het wordt weer geheel anders. Veel groen. Bergen, bossen en weilanden. We zien al direct de eerste zebra’s in het wild. Uiteindelijk loomen we via een onverharde weg bij onze B&B aan. Het zijn allemaal leemhutten gelegen aan een grasveld met een zwembad. Een heel vriendelijke ontvangst bij de receptie. We zijn wat te vroeg. Onze hut is nog niet klaar. Dan eerst maar even wat drinken in het restaurant.
Dit keer hebben we hut nummer 2 ( er zit eens een keer geen 6 in). Mooie ruime sfeervolle hut, dichtbij het zwembad en de lounge. We hebben besloten vanmiddag maar eens weinig te ondernemen en lekker aan het zwembad te gaan liggen. Lezen, even wat mails lezen, een beetje appen. Zo nu het dan komt het personeel even informeren of ze iets voor ons kunnen betekenen.
Lekker in het zonnetje. ’s Avonds dineren in het restaurant.
Van het Nederlandse stel hadden we de tip gekregen om een “Afternoon Game Drive” te doen in het Schotia Park. Dit hebben we voor morgen laten reserveren door de receptie.